Glad Påsk på er allihopa!

Hallå!
Inte blivit så mycket skrivet här de senaste dagarna. Igår var det fullt upp hela dagen och hade en riktigt bra Påskafton. Först var det jobb sen kom Hanna hit så fixade vi oss, hämtade upp några kompisar och åkte till Kungshamn där vi tillbringade kvällen. Det blev väl inte riktigt som det var tänkt så vid tolvtiden drog vi ut ist. Eller det var bara jag och tre killar som gick in. Dom andra ville inte eller hade inte åldern inne vilket var lite trist.. Men hade en rolig kväll tillslut iaf!

Och idag har det bara gått i ett också. Körde hem två tjejer t stan förut och sen har jag varit hos min syster o grillat. Har haft shorts på mig idag med, vädret är verkligen underbart! Har fått lite färg nu med, mamma sa faktiskt förut att hon tyckte att jag blivit brun och då blir man ju glad:D
Aja nu kommer det några bilder från igår så hörs vi sen. Ska försöka ta tag i det som jag skjutit upp hela lovet nu, läxorna..
PUSS
avslutar med en bild på mig och hanna! snygga brudar hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0