tröött

Ojojoj, trött cheey.
Längesedan jag var såhär slut tror jag. Jobbat hela dagen och jösses va mycket folk det var. Det märktes verkligen att det närmar sig påsk för folk köper verkligen mat i mängder och godis haha! Mycket blandning på språket också, många sommargäster(norskar) och andra som man inte känner igen i vårt lilla samhälle. Hade även också en kändis som var inne och handlade idag av mig, Marie Rickardsson. Nu kommer säkert många tänka "vem är det?!" men hon är faktiskt en känd svenks skådespelerska:D
Aja nog pratat om jobbet. När jag kom hem runt halv nio gav jag mig ut på en liten springtur. Kände att jag hade vääldigt mycket spring i benen efter en dag i kassan på Ica. Skönt att komma ut i det fina vädret en stund också, även om solen var påväg ner när jag var ute.
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och se på ett avsnitt One Tree Hill! Hoppas ni alla mår bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0