22/4

Hejsan!
OJ VAD JAG ÄR TRÖTT! Gårkvällen blev allt lyckad tycker jag. Först var det förfest hos Hampus. Det blev en del folk och alla var riktigt taggade på utgång runt tolv så då knallade vi mot Havsbadet. Var där till ca halv tre och efter det var det efterfest hos Hampus också. Då var man riktigt seg o jag ville bara hem och sova haha. Jag och Hanna kom nog inte i säng förräns halv fem och då började alla småfåglar kvittra typ och då hade inte ens vi somnat..

Aja min syster hämtade mig förut i stan och nu är hon och barnen här. Har varit ute i solen i flera timmar och nu sitter jag på altanen och läser bloggar och tar det lugnt. Ikväll ska vi ha påskmys här hemma eftersom jag antagligen inte kommer vara hemma imorgon kväll.
Hoppas ni har en bra dag! Pusss
lagom snygg bild på mig och Ström på vägen till Havsbadet inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0