underbar dag

Hej!
Det har varit dåligt här på bloggen under veckan. Det har varit mycket i skolan och jag själv har varit småsjuk så har inte haft någon ork till att skriva här. Tror nästan lite att jag har fått pollenallergi eller nått för idag har mina ögon kliat och runnit hela tiden verkligen..
Idag då iaf har det varit fullt upp. Under första lektionen tog jag, Sofia, Andreas och Johan båten ut till Kornö och fikade. Det var underbart väder så det var jättemysigt verkligen! Efter det vare tillbaka till skolan och nu ikväll har jag och Sofia varit på afterwork med goa kompisar. Vi satt ute hela kvällen, kändes nästan som sommar på riktigt!
Nu ska jag iaf sova för imorgon blir det shopping med mamma tror jag, natti!
lite foton från idag. en mysig dag&kväll som bara såå måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Ana

Fyfan vad fina du och johan va här då, värsta härliga bilden, jääättefint kort på er gumman! :D

2011-04-30 @ 00:38:35
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0