söndag

Hallå!

Gårkvällen började bra och slutade i ett mindre blodbad. Vi firade farmor och åt god mat, efterrätt och allt. Så sen när vi satt i uterummet och bara tog det lugnt så bara vi hör ett gallskrik innifrån sovrummet. Min syster flyger upp och det första jag ser är blod över hela golvet typ. Alice hade skurit upp flera fingrar på glaset till en tavelram på nått sätt så det var bara till o ringa ambulansen.. Idag ligger lilla gumman på sahlgrenska i göteborg och väntar på operation så jag och mamma är barnvakt åt de andra barnen.

Så jag och Elsa sitter och ser på en disneyfilm nu och myser. Vi ska snart äta efterrätt och sen ska vi nog gå en sväng i skogen och ta lite kort tror jag:) Ha en fortsatt bra söndag allihopa! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0